Dihalnik Å ice - 03.04.2010
Po treh veÄjih akcijah in nekaj manjÅ¡ih je sledila Å¡e Äetrta delovna akcija. Slednjo lahko Å¡tejemo med najbolj pomembno. Sobota 3.4.2010 je bila namenjena za zakljuÄek sanacije vhoda Dihalnika Å ice kot smo ga poimenovali. Zbrani pred vhodom smo ob 9.uri zjutraj priÄakovali veÄjo udeležbo. Odziv je bil glede na vrsto dela bistveno premajhen. Sedem Älanska ekipa si ni delila dela ampak je zanj prijela brez vpraÅ¡anja. Darko in Vinko sta skrbela za dovoz gradbenega materiala ter prepotrebnega orodja. Ostali Urban, Mima, Leopold, Primož in Tanja pa so zaÄeli z oÄiÅ¡Äevanjem že pripeljanih cevi. Sledilo je odstranjevanje lesenega ohiÅ¡ja , ki je ostalo na eni izmed prejÅ¡njih akcijah ter Å¡irjenje ožine pod betonsko ploÅ¡Äo. V nekaj urah je bilo pripravljeno tudi kamenje ter pripeljan pesek,cement,železo. Z oponkami pripravljene cevi so ob 12 in 30 uri Äakale le Å¡e strojnika, ki pa je bil že na poti. Ob prihodu strojnika se je zaÄel pomembnejÅ¡i trenutek dneva z naÄelom-varno spustiti težke cevi v dihalnik. Kar nekaj težav je bilo potrebno odpraviti, da je na dno varno in pravilno prispela prva cev,ostale tri smo za tem le Å¡e zložili na prvo in najbolj vpraÅ¡ljivo delo je bilo za nami. Medtem se nam je za nekaj ur pridružil Å¡e Älan Repar AleÅ¡. ZaskrbljujoÄ pogled na uro, ki je kazala že 16 00 je obetala trdo delo saj je bilo do zakljuÄka Å¡e veliko dela. Betonska veselica se je torej zaÄela pozno popoldan s Primožem in Tanjo na meÅ¡alcu betona in Mime kot mojstra v dihalniku. Darko je skrbel za logistiko in vse ostale zadeve ob tem pa je bil prisoten pri vsakem koraku na vseh gradbenih operacijah. Leopold je bil zadolžen za montažo že en dan prej pripravljenih jeklenih stopnic. Vinko in Repar pa sta skrbela za dostavo skal s kupa do mojstra Mime. GaraÅ¡ko delo je trajalo do sedme ure zveÄer, ko nam je zaÄelo primanjkovati goriva za agregat, cementa za beton ter skal in kamenja. Delo se je malo upoÄasnilo nikakor pa se ni ustavilo. Darko in Leopold sta poskrbela za dostavo skal ter nato Å¡e za dostavo goriva in cementa. Garanju ni bilo videti konca. Utrujeni smo stisnili zobe in si zadali cilj da zaÄeto konÄamo brez prekinitve. Trda tema nas je opozarjala da je ura pozna a se nanjo nismo ozirali. Ob 21 uri in 30 minut se je težaÅ¡ko delo uspeÅ¡no zakljuÄilo. Potrebno je bilo oprati le Å¡e vso kramo, ki je ni bilo malo. Delovno garaÅ¡ka akcija je bila po dobrih dvanajstih urah zakljuÄena. KonÄno nam je uspelo. Vsem petim Älanom se je ob pogledu na saniran vhod obraz vedno znova spremenil v nasmeh. Kaj nam je Å¡e ostalo drugega kot napeljati nekaj kamenja in zemlje za lepÅ¡i izgled in kmalu prebiti ožino do sistema, ki upamo da glede na vse že storjeno ne bo majhen.