NOVICE

Novice
Povezave
   Jamarski klub Krka

za leto: 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024

Brezno nad Bistrico (27.12.2018)
Sledila je nova jamarska akcija nad Bistrico.Bili smo precej optimistični, kar je bilo videti po dobro založeni opremi, prehrani ter dobri volji, ki nas je spremljala čez dan. Za opremljanje se je javil Jani za njim pa so v brezno vstopili še ostali otovorjeni Leopold, Frenk, Janez in Žan. Starosta Tone pa je zunaj zakuril ogenj in pregledal teren. Brezno je že od začetka zasigano v tolikšni meri, da je bilo težko najti primerno sidrišče. Porabili smo malo več časa a po porabljenih sto metrski vrvi nam je šlo vse še bolj na smeh. Na zadnjem pritrdišču smo vpletli še petdesetmetrsko vrv in po trideset metrih stopili na prostorno dno. Po meritvah, ki so sledile smo ugotovili da smo z akcijo zaključili na globini 100 metrov. Na dnu je nadaljevanje v katerega po steni teče voda. Prepih pa je tudi soliden in vse kaže na to, da se v brezno kmalu vrnemo.
Udeleženci: Anton Kutnar, Frenk Jenkole, Janez Jerman, Jani Perovšek, Leopold Bregar, Žan Jakob Stariha

Kočevski Rog-Podstenice (01.12.2018)
Prvi decembrski dan se je našel čas za raziskovanje nedavno najdenega brezna v Kočevskem Rogu. Jamarjem je to območje dobro poznano saj se tu skriva še veliko jam, ki čakajo na nas. Neodkriti svet podzemlja nas vabi tudi na drugih deloviščih a tokrat je raziskovanje potekalo v breznu večjih dimenzij.Frenk in Leopold sta se vanj odpravila sama v soboto po službi, ga opremila in dosegla dno po 50 metrih vertikale. Na dnu se brezno raszširi in na koncu preide v kamin, katerega sta pregledala. Po preplezanem kaminu je bilo jasno, da ni vidnega nadaljevanja brezna. Odprla sta še krajšo stopnjo ter pričela z meritvami. Med plezanjem na steni sta opzila tudi številne fosile, katere običajno vidimo v Kaninskih breznih. Brezno sta zapustila v trdni noči in po uspešno prevoženih bližnjicah tudi prišla v civilizacijo :)
Udeleženci: Frenk Jenkole, Leopold Bregar

Otvoritev ceste Krka-Gradiček (06.10.2018)
Odzvali smo se povabilu Občine Ivančna Gorica na slavnostno otvoritev ceste Krka-Gradiček. Za nas jamarje je obnova te večkrat prevožene poti zelo pomembna pridobitev.Po njej se namreč vozimo do naše Poltarice in na plezališče kjer se v steni člani in članice izobražujejo ali le obnavljajo svoje znanje. Velika pridobitev pa je tudi nova oglasna tabla na kozolčku pri mostu katera lepo opisuje obe jami kot tudi zgodovino Gradička. Otvoritev se je pričela ob 17.uri na parkirišču pri Poltarici in je potekala z lepim programom ter pogostitvijo na koncu.
Udeleženci: Darinka Podržaj, Franc Koželj, Jože Kozinc, Jani Perovšek, Leopold Bregar, Mitja Kozinc

Strmec (29.09.2018)
Zgodaj zjutraj sta se Jani in Leopold odpravila proti Prigorici do Bojana. Skupaj se odpeljejo do novih jam za katere je Bojan vedel že dalj časa. Plan je bil raziskati vse štiri jame in to jima je tudi uspelo. V treh jamah ni bilo možnih nadaljevanj in tudi prave globine saj ni nobena presegla niti 30 metrov globine. Več možnosti za nadaljevanje je ponujala le ena saj je raziskovalca zaustavila ožina. Za ožino se sliši lep odmev in do novih prostorov se bo potrebno dokopati na naslednji akciji.
Udeleženci: Bojan Grčman, Jani Perovšek, Leopold Bregar

Čiščenje Male Vratnice (15.09.2018)
Čistilne akcije, ki so po Sloveniji potekale minuli vikend so vzpodbudile tudi jamarske klube in društva da se pridružijo k čiščenju podzemlja. V naši čisti in lepi državi je še veliko število onesnaženih jam in brezen, ki imajo žal velik vpliv na kvaliteto podtalnice. Tokrat smo se člani odzvali povabilu JKNM in pomagali čistiti Malo Vratnico pri Mirni Peči. V jami smo bili že spomladi ko je v njej potekala vaja JRS in takrat tudi videli v kakšni meri je onesnažena. Sobotna akcija je tako potekala od 8h zjutraj do 14h popoldan. S skupnimi močmi in s pomočjo traktorskega vitla smo v dopoldanskem času napolnili večji kontejner. V njem se je znašlo veliko avtomobilskih gum, kovinskih odpadkov, starega železa, plastične embalaže, kant od olja in še bi lahko naštevali. Popoldan smo nadaljevali z raziskovanjem brezna nad Semičem. V breznu smo dosegli globino okoli 50metrov in kot kaže bomo v njem še imeli delo.
Udeleženci: Jani Perovšek, Leopold Bregar, Žan Jakob Stariha

!!!Izpiti JZS (01.09.2018)
V soboto 1.9.2018, so v gorjanskih gozdovih nad Kostanjevico na Krki v sklopu Dolenjskega jamarskega tabora potekali izpiti JZS. Udeležili so se jih tudi naši člani Žan, Jani, Lucija, Robi in Maja. Vsi so z veliko znanja in nasmeškom na obrazu pričeli dan s teoretičnim delom izpita. V vzpodbudo pa sta jim bila Leopold in Urban. Naša ekipa je tako po pisnem delu kljub močnem dežju ponosno odšla še pred Brezno Pekel. Tam so se dokazali v znanju iz prve pomoči, plezanju navzdol in navzgor, skozi vozel, po prečnici in po lojtricah, znanju tovariške pomoči, zabijanju svedrovcev, dokumentiranju, opremljanju jam, izdelavi vozlov... Ko so pokazali svoje znanje inštruktorjem, so se vrnili v tabor. V poznih popoldanskih urah pa so izvedeli svoje rezultate in zato dobili zaslužene nazive: Žan in Jani (Jamar in USJD), Lucija, Robi, Maja (Jamarski pripravnik). Seveda pa grejo zasluge tudi mentorju Žanu, predsedniku Leopoldu, nekdanjemu mentorju Urbanu ter tudi Tanji, ki je uspela pomagati po svojih zmožnostih. Kljub veliki tremi pa so člani ekipe v obdobju izobraževanja namenili skoraj več časa smehu in z
Udeleženci: Jani Perovšek, Leopold Bregar, Lucija Škof, Maja Lokar, Robi Maren, Urban Slana, Žan Jakob Stariha

!!!Francija-Gouffre Berger (10.08.2018)
V Franciji natančneje v kraju Méaudre je z namenom obiska in čiščenja jamskega sistema Gouffre Berger potekal mednarodni tabor. Ekipi sedmih udeležencev iz Jamarskega kluba Novo mesto se je pridružil tudi naš član in predsednik kluba Leopold Bregar. In kaj so tam počeli? V torek 7.8.2018 so se odpravili na pot in prevozili 950km v smeri Grenobel in se nato povzpeli proti Méaudre (N.P.Vercos) kjer so se utaborili. Zahtevno jamo Berger in seveda prvo jamo na svetu, ki je bila globlja od 1000m so sprva želeli obiskati že v sredo ali najkasneje v četrtek. Žal pa je bil obisk zaradi vremenskih razmer možen do -600m. Zato so dva dneva člani posadke izkoristili za obisk večje ponorne jame Bournillon ter se poizkusili v prostem plezanju. Za sončnim dnem je sledil deževen četrtek in po pregledu lokalnih znamenitosti je sledil ogled jame Grotte de Choranche. Zvečer so se ob pogovoru s francozi odločili da gredo naslednji dan natančneje v petek do vodnih delov na -600m globine poberejo smeti in se vrnejo na površje. V kolikor bi razmere dopuščale obisk ostalih delov bi nadaljevali do kjer bi bilo pač
Udeleženci: Leopold Bregar

Stena nad Jamo Poltarico (15.07.2018)
Nedeljske akcije se zadnje čase vrtijo predvsem okoli izobraževanja tečajnikov. Jesenski rok se približuje, želja vseh nas pa je, da kmalu osvojijo vsa potrebna znanja da bodo na koncu uspešni tudi na izpitih. Kot običajno sta bili tudi tokrat hitro opremljeni dve smeri s prečnicami z vmesnimi vozli da ne bo plezanje preveč enostavno.Jani in Žan sta se lotila zabijanja svedrovca ter tovariške pomoči, Lucija, Maja in Robi pa prečnic ter plezanja preko vozlov. Popestritev dneva je bil še trening in pomen uporabe lojtric v jamarstvu ter tudi preverjanje teoretičnega znanja. Seveda tukaj ni šlo brez številnih vprašanj, ki se navezujejo na varstvo jam, prve pomoči, dokumentiranja in vsega ostalega kar je potrebno znati. Po napenjanju možganov je sledila pavza z obilnejšo malico saj je vsak prinesel nekaj s sabo in hrane ni manjkalo. Vreme je bilo kljub slabim napovedim naklonjeno in zato se je izobraževanje nadaljevalo do poznega popoldneva. Vrvna tehnika tečajnikom ne dela težav ravno tako obvladajo vozle, manj zanimiva a pomembna teoretična znanja pa bodo tudi kmalu dokončno osvojili :) L.B.
Udeleženci: Jani Perovšek, Leopold Bregar, Lucija Škof, Maja Lokar, Robi Maren, Žan Jakob Stariha

Podzemelj (06.07.2018)
Kot sedaj že nekaj poletij zapovrstjo, ima RC Novo mesto predstavitev Jamarske reševalne službe in jamarstva v Kampu Podzemelj za otroke, ki teden dni preživijo ob skoraj idilični lokaciji ob Kolpi. Celoten tabor in dogajanje med tednom, ki je zares pestro, organizira Rdeči križ Slovenije, Območno združenje Metlika, ter na ta način popestri otrokom poletje. Letos smo otrokom zopet pripravili tekmovanje v plezanju in poželi pravo navdušenje; neverjetno kako hitro otroci stari med 6 in 12 let osvojijo tehniko plezanja. Morda pa kdo izmed njih le postane jamar :).
Udeleženci: Tanja Podržaj

!!!Druženje članov JK Krka (24.06.2018)
Od zadnjega klubskega druženja je preteklo že veliko vode in zato smo naposled le določili termin, da se poveselimo s člani kluba. Vzrok je bil med drugim tudi ta, da končno pojemo odojka, ki ga je za vse prizadevne člane častil naš dolgoletni član Kutnar Anton. Za lokacijo smo si izbrali lično lovsko hišico, katero so nam jo za cel vikend odstopili lovci iz LD Krka. Zato smo že v soboto pripravili vse potrebno, narezali drva, uredili pot ter si privoščili otvoritveno pojedino z jurčki. Po predpripravah na nedeljski dan je sledil kratek spanec in nedeljsko predvsem pa jamarsko obarvan kulinaričen dan. Za dopoldansko delovno ekipo se je na ognju pekla podpeka, za vse udeležence pa se je vrtil odojek. Vmes so najbolj zagnani iskali gobe in seveda oprezali za jamskimi vhodi. V popoldanskem času smo dočakali lepo zapečenega tako imenovanega "Suhorjevega odojka" in se z njim prijetno podružili, se nasmejali in se imeli po jamarsko tako kot znamo. Sledil je večer ter praznični ponedeljek, ko so zadnji trije pospravili in zaključili z druženjem. Udeležba je bila solidna saj se nas je zbralo trinajst
Udeleženci: Anton Kutnar, Alojz Malenšek, Bojan Grčman, Darinka Podržaj, Frenk Jenkole, Jani Perovšek, Leopold Bregar, Lucija Škof, Mateja Podržaj, Primož Bregar, Urban Slana, Žan Jakob Stariha

Udor na Vrheh (08.06.2018)
Med tednom smo bili obveščeni o udoru na Vrheh. Po predhodnem dogovoru sta si vhod ogledala Leopold in vaščan, ki je bolj poznan pod vzdevkom "Nindža". Omenjeni je pokazal na majhen vhod, ki preide v brezno le-ta pa se nahaja na gozdni poti. Ker so vaščani imeli namen udor v kratkem zasuti sta se ga takoj naslednji dan dopoldan lotila Leopold in Tone in ga zaradi lažjega obiska razširila. Kljub temu da je popoldan rosilo smo še isti dan nadaljevali z raziskovalno akcijo in obiskom dokaj ozkega in blatnega brezna.Po nekaj metrih spusta se brezno razširi in kmalu preseneti s sigo. Na globini 12m sta prvopristopnika prišla do ozkega nadaljevanja in se prebila naprej. Brezno katerega predstavlja ozek prelom se zaključi z ozko razpoko in blatnim podorom na dnu. Nadaljevanje brezna ni možno najti brez večjih posegov oziroma bi bile potrebne kopaške akcije na dnu. Okoli 20 m globoko brezno sta jamarja še izmerila ter skicirala in akcija je bila zaključena.
Udeleženci: Anton Kutnar, Jani Perovšek, Leopold Bregar, Urban Slana

Stena nad Jamo Poltarico (13.05.2018)
V nedeljo smo se zjutraj dobili pri že nam domači steni nad Jamo Poltarico. Dobili smo se z namenom, da obnovimo znanje, ter poučimo nova bodoča člana, katera sta zelo zainterisirana za jamarstvo. Za prvič jima je šlo kar zelo dobro. Pogledat sta nas tudi prišla naš predsednik Poldi, ter član Tone, katera sta se vračala iz ogleda terena, kjer sta izvedela za nekaj novih jam. Z treningom smo zaključili še pravi čas, da nas ni dobil dež.
Udeleženci: Anton Kutnar, Janez Hočevar, Jani Perovšek, Leopold Bregar, Robi Maren, Urban Slana, Žan Jakob Stariha

Raziskovanje v Beli krajini (06.05.2018)
Nedeljska jamarska akcija je za marsikoga težak zalogaj. Jamarji pa pravimo, bolje je iti zgodaj in neprespan v jamo, kot biti naspan doma in misliti kako bi bilo v jami.Namreč, bilo je nekaj zamujanja ampak kljub temu smo bili pred jamo dokaj hitro. Pred vhodom smo žal ugotovili da je jama že raziskana. Tukaj gre omeniti da nam je Tanja od doma preverila koordinate in nam tako privarčevala veliko dela in časa.Včasih je dobro da kdo vseeno ostane doma. Nadaljevali smo z ogledom sosednje Bajukove duplarice, ki je lepo zasigana a žal tudi onesnažena s kadavri in ostalo nesnago.Raziskovalni dan smo nadaljevali še v smeri Vinice, kjer se nam je pridružil še Gešelj Jože,čakalo pa nas je neraziskano brezno. Sledilo je opremljanje nato raziskovanje ozkih prehodov na dnu, reševanje transportke ter na koncu še meritve in risanje. Po povratku iz 50m globokega brezna pa še ni bilo konec akcije. Pri dostopu do avtomobila nas je namreč solidno opral dež. Ker je jamarstvo povezano tudi z vremenom in dobro hrano je bilo potrebno narediti še streho, kjer varni pred dežjem pojemo zasluženi obrok hrane.
Udeleženci: Jani Perovšek, Leopold Bregar, Robi Maren, Žan Jakob Stariha

!!!Taborjenje v Beli krajini (29.04.2018)
Klubsko taborjenje smo po večletnem odlašanju tokrat organizirali v Beli krajini. Vremenska napoved je bila lepa, jame so nas čakale in ni bilo kaj odlašati.Na prazničen dan 27.4.2018 se tako po jutranji kavi v Semiču odpeljemo še v Črnomelj in v polni ekipi nadaljujemo v zelene gozdove do neraziskanih brezen. Za pričetek je bil izbran v zimskem času zelo prepihan vhod, ki ga je bilo potrebno še odpreti. Kladivo je takoj "zapelo", špica in krap pa sta tudi opravilia svoje in vhod je bil hitro dovolj širok, da smo se spustili deset metrov globlje. Leopold se ni mogel načuditi da ni nikjer prehoda ali ozkega nadaljevanja, slednjega je k sreči le našel v steni. Med manjšimi špranjami je srkalo zrak in to je bil znak da nadaljujemo z širjenjem. Ko smo odmaknili nekaj kamenja smo zaslišali kako močan prepih je,zrak je dobesedno srkalo v globino. Za ožino se je odplo brezno in na koncu še zelo ozko in dolgo nadaljevanje. Širjenje je tukaj neizbežno in raziskovanje smo odložili za naslednjič. Priganjal nas je čas saj je bilo potrebno postaviti šotore in urediti taborni prostor. Ob mraku smo že u
Udeleženci: Janez Jerman, Jani Perovšek, Leopold Bregar, Žan Jakob Stariha

!!!Bokrova jama in okolica (22.04.2018)
Jamarji pri svojem raziskovanju velikokrat najdemo v jamah raznovrstne odpadke, ki še vedno predstavljalo velik problem za človeštvo. Zato se trudimo, da vsako leto naredimo nekaj dobrega za naš planet in skušamo pri tem spodbuditi širšo javnost, da bi se zavedala problema onesnaženosti jamskih objektov in kako škodljivo je to za podtalnico. Letos smo prav na Dan Zemlje, 22. 4. 2018 izpeljali čistilno akcijo Bokrove jame v Dečji vasi pri Zagradcu. Osem članov kluba je pridno pobiralo odpadke po jami in v bližnji okolici jame, jih razvrščalo v vreče ter uredilo okolico, saj mimo jame poteka pot, nekaj metrov nižje pod vhodom v jamo pa teče reka Krka. Bokrova jama je znana po predvsem po svojih arheoloških odkritjih, med drugimi so bili v jami najdeni ostanki človeških okostji in kosi prazgodovinskih glinastih posod. Največ odpadkov smo našli prav na vhodnem delu jame in pod njenih pobočjem; prevladovalo je steklo in različni kosi embalaže, našli pa smo tudi nekaj večjih kosov starega železa. Smeti smo po končani akcijo odnesli do glavne ceste, kjer nas je čakala avtomobilska prikolica, k
Udeleženci: Aleš Globokar, Alojz Malenšek, Blaž Zajc, Jani Perovšek, Leopold Bregar, Mitja Kozinc, Mateja Podržaj, Tanja Podržaj, Žan Jakob Stariha

Prva pomoč (13.04.2018)
Tečajniki smo se v sklopu tečaja udeležili predavanja iz prve pomoči. Predavanje, ki ga je vodil naš član Frenk Jenkole je obsegalo teme o krvavitvah, zlomih, ozeblinah, podhladitvah, opeklinah, ter oživljanju. Po predstavitvi teoretičnega dela smo imeli prikaz uporabe povojev, ter pripomočkov za oskrbovanje ran. Na koncu smo se seznanili s praktičnim prikazom oživljanja na lutki. Vsak tečajnik je preizkusil, kako se pravilno pristopi do poškodovanca, ter kako se preveri, ali poškodovanec kaže znake življenja. Temu je sledilo izvajanje umetnega dihanja, ter masaže srca. Na koncu smo se seznanili še z uporabo defibrilatorja. Poznavanje nudenja prve pomoči je v vsakdanjem življenju zelo pomembno, saj le tako lahko na kraju dogodka izvedemo nekatere pomembne ukrepe še pred prihodom nujne medicinske pomoči in sočloveku s tem morda rešimo celo življenje.
Udeleženci: Frenk Jenkole, Jani Perovšek, Leopold Bregar, Maja Lokar, Robi Maren, Žan Jakob Stariha

Knežja jama pri Mali gori (07.04.2018)
V plan izobraževanja naših članov spada tudi spoznavanje merjenja in dokumentiranja jam. Jamarji radi raziskujemo jame ampak nas po raziskovanju nove ali stare jame čaka nedokončano delo in to je izdelava zapisnikov. Ker se tečajniki še niso seznanili s postopki merjenja jih je Leopold povabil, da se mu pridružijo. Izbral je arheološko poznano vodoravno Knežjo jamo pri Mali gori, katere meritve so bile po njegovih ugotovitvah napačne. To smo lahko preverili le tako, da smo jamo ponovno v celoti izmerili. Sledil je torej ogled jame nato pa predstavitev merilnih inštrumentov ter seznanitev s postopki merjenja v jami. Vsi udeleženci so pridno sodelovali in jama je bila hitro izmerjena. Jamo smo uspešno poglobili saj so izmere pokazale da je globina napačna. Uspeli smo narediti še nekaj fotografij jame.
Udeleženci: Jani Perovšek, Leopold Bregar, Maja Lokar, Robi Maren, Žan Jakob Stariha

Stena nad Jamo Poltarico (25.03.2018)
Na lep nedeljski dan smo se zjutraj ob 9:00 dobili pri izviru Poltarice, ter se odpravili k steni da malo potreniramo znanje vrvne tehnike. Pridružila se nam je nova članica Maja, katera je zelo zainteresirana za jamarstvo in hitro osvaja znanje. V steni je bil Urban zadolžen, da opremi dve smeri. Potrenirali smo znanje premagovanja preko vozla, prečnice in se večkrat dvignili in spustili. Urban in Jani sta tudi potrenirala snemanje poškodovanca. Z obiskom nas je počastil tudi novi predsednik Leopold Bregar, ki je spremljal potek dela in nam znal tudi svetovati. Predlagal nam je tudi, če bi šli pogledat za tri možne nove jame, katere je odkril pozimi. Vsi smo bili navdušeni nad idejo, tako da smo šli potem skupaj tudi na ogled možnih jam. Na žalost ni nobena ustrezala za registracijo. Akcijo smo zaključili z kratko "jamalizo", pri kateri je vsak udeležencec povedal par besed. Z izobraževanjem bomo nadeljevali v aprilu.
Udeleženci: Jani Perovšek, Leopold Bregar, Maja Lokar, Robi Maren, Urban Slana, Žan Jakob Stariha

!!!Predavanje-Človeška ribica i (09.03.2018)
V sodelovanju z Jamskim laboratorijem Tular in TD Muljava smo na Jurčičevi domačiji organizirali predavanje Človeška ribica in poplave. Predavala sta nam Magda in Gregor Aljančič, ki sta nam predstavila življenje človeških ribic ter veliko povedala tudi o postopkih reševanja ribic ob poplavah. Tako smo skupaj naredili en korak k ozaveščanju ljudi o človeški ribici in ranljivosti v njenem žal onesnaženem okolju. Po predavanju je sledil ogled kratkega filma ter podelitev zahval vsem zaslužnim. Udeležba je bila solidna, najpomembneje pa da so bili gostje zadovoljni. Za organizacijo ter oglaševanje v medijih je poskrbel Leopold B., za postrežbo na predavanju pa je poskrbela Tanja P. in Turistično društvo Muljava. Nekaj besed naVeč
Udeleženci: Leopold Bregar, Mateja Podržaj, Primož Bregar, Primož Pahar, Tanja Podržaj, Urban Slana

Hočevje (28.02.2018)
Zimske razmere s pol metra debelo snežno odejo in nizkimi temperaturami pod -20°C so idealane za iskanje jamskih vhodov, polšn, pihalnikov in dihalnikov. Vsekakor je treba to izkoristi saj takih pogojev nimamo vsako zimo. V slabih dveh urah so bili najdeni trije večji vhodi in nekaj predihanih polhovih domov. Raziskovanje sledi v bolj prijetnih temperaturah:)
Udeleženci: Leopold Bregar

Mala Vratnica (28.01.2018)
Jamarski začetki marsikaterega jamarskega pripravnika so se med drugim začeli tudi z obiskom dveh zanimivih jam, to sta Velika in Mala Vratnica. Tudi mi imamo lepe spomine predvsem na večjo na kateri smo velikokrat trenirali.Tokrat smo se odpravili v Malo Vratnico predvsem z namenom ogleda jame saj se v njej v bližnji prihodnosti planira vaja JRS. Notranjost jame je že pod vhodno vertikalo prostorna in lepo zasigana žal pa je tudi onesnažena. Kot večina ostalih jame tudi ta zaradi vhoda ležečega v bližini gozdne poti terja svoj davek. Jamo smo si ogledali v celoti si zabeležili vse potrebno ter napravili nekaj spominskih fotografij.
Udeleženci: Leopold Bregar, Tanja Podržaj, Žan Jakob Stariha

Okolica Krke (27.01.2018)
Tekom tedna nas je kontaktiral policist iz PP Grosuplje, ki nam je razložil, da se ima namen v soboto izvesti pregled jam na širšem območju vasi Krke zaradi iskanja pogrešane osebe. Aktivirana je bila tudi Jamarska reševalna služba (RC Ljubljana in RC Novo mesto), poleg njih pa so se iskanju pridružili tudi člani PGD Krka in Zagradec, domačini, Kajak kanu klub Krka, Carpe diem in seveda Policija. Naloga 15-ih jamarjev in jamarskih reševalcev je bila pregled 30-ih jam, ki so registrirane na tem območju. Razdeljeni v štiri ekipe smo se v soboto dopoldan okoli 9.00 ure lotili dela in sistematično pregledovali jame do približno 15 ure popoldan, ko smo intervencijo zaključili. Pogrešane osebe pri tem nismo našli, smo pa po drugi strani pridobili informacije o zasutih jamah in odkrili nove jame, ki jih bo potrebno v bližnji prihodnosti obiskati in raziskati.
Udeleženci: Aleš Globokar, Janez Hočevar, Jani Perovšek, Leopold Bregar, Lojze Oberstar, Primož Fink, Primož Pahar, Tanja Podržaj, Urban Slana